Paní Katka:

20.01.2019

Hezký den paní Horváthová,
Váš přístup je nenásilný, jemný a příjemný. Co se týká výstupu Vašeho rozboru - trefila jste se přesně a ve všech bodech (i když připouštím, že některá fakta jsem nechtěla napoprvé přijmout, protože v mojí hlavě byl jiný scénář. To ale nic nemění na tom, že Váš rozbor je přesný).
O přesnosti Vašeho rozboru svědčí už to, že jsem byla vedoucí pracovník, auditor a v současné době jsem lektorka.
S rozborem budu určitě pracovat - už v současné době mě život vede cestou, která zahrnuje o Vaše doporučení a vím, že touto cestou určitě nějakou dobu půjdu.
Řekla bych, že rozbor přišel v pravý čas - zatřásl se mnou (ono nepřijetí a nepříjemné pocity spojené s některými z informací byly pro mě, v konečném důsledku, velmi užitečné).
Děkuji za Vaši dobrou práci, za Váš náhled a Vaše doporučení, která jsou pro mě užitečná.
Přeji Vám krásný adventní čas a těším se někdy na viděnou.
Katka

IČO: 07142391
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky