Pani Iva

11.03.2019

Jak jsem hovořila s kolegy, tak byli všichni velmi překvapeni, jak přesně a do jakých detailů dokážete přes analýzu písma jít, a co vše jste jim odhalila. Některé věci, které nám tam doporučujete, tak mnohé z nás inspirovali k zamyšlení, jak vystoupit z kruhu a něco s nimi dělat.

Co se týče exktraktů pro jednotlivé kolegy, tak bylo pro mě nejsilnější, že jsem na tím pochopila, že opravdu jsme každý jiný a že toho dokážeme v našem týmu využít. Spíše mě to utvrdilo v tom, že to děláme dobře. Co ovšem bylo nejzajímavější, tak pochopení, proč se mi daří některé trénovat lépe a některé hůře. Byla jsem někdy špatná z toho, že předávání zkušeností mi někde jde hladce a někde se musím víc snažit. A díky extraktu jsem to pochopila. Tam, kde jsem si s lidmi povahově blízko, tak oni vlastně kopírují můj styl a vyhovuje jim to. U puntíčkářek, je zřejmě můj styl přivádí k šílenství a musím u nich trochu brzdit a vysvětlovat jim to precizněji.Na závěr bych vám ráda řekla, že to určitě splnilo má očekávání ujasnění si pozic v rámci týmu. Že se v nich skutečně všichni cítí dobře. Myslím, že metoda je velmi dobře použitelná pro menší týmy, aby si uvědomili, kdo je na co dobrý a zbytečně se netlačili do pozic, které jim nevyhovují. A naopak třeba nevyužili skrytý potenciál, jen proto, že o něm nevědí, že ho mají v týmu.

IČO: 07142391
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky